Türk sinemasının usta isimlerinden Kadir İnanır’ın sağlık durumuyla ilgili yeni bir gelişme yaşandı. Uzun süredir sağlık sorunlarıyla mücadele eden usta oyuncunun hastanedeki tedavisinin sürdüğü öğrenildi.

MAYIS AYINDA HASTANEYE KALDIRILMIŞTI

Yeşilçam’ın usta isimlerinden Kadir İnanır, mayıs ayında rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı. İnanır, 6 günlük yoğun bakım sürecinin ardından 22 Mayıs’ta entübe edildi.

Yakınlarının fenalaştığını fark etmesi üzerine sağlık ekiplerine haber verilen İnanır, Beşiktaş’ta özel bir hastaneye kaldırıldı. Usta oyuncuya ilk müdahale acil serviste yapıldı. Doktorların değerlendirmesinin ardından yoğun bakım ünitesine alınan İnanır’ın tedavi süreci yakından takip edildi.

HAYAT ARKADAŞI SAĞLIK DURUMUNU ANLATMIŞTI

Kadir İnanır’ın hayat arkadaşı Jülide Kural, geçtiğimiz mayıs ayında yaptığı açıklamada usta oyuncunun ciğerlerinde enfeksiyon geliştiğini belirtmişti.

Kural, “Kadir üşütmüş maalesef. Ciğerlerinde üşütmeye bağlı enfeksiyon gelişmiş. Bugün çok daha iyi. Doktorları, ‘İyiye gidiyor ama özenli davranmamız gerekiyor. Yoğun bakımda her saniye takibini yapabiliriz. 2 güne normal odaya çıkar’ diyerek yoğun bakıma aldı” ifadelerini kullanmıştı.

SİGARA DETAYINA DİKKAT ÇEKMİŞTİ

Jülide Kural, açıklamasında Kadir İnanır’ın sigara kullanımına da dikkat çekmişti. Kural, “Sigara içtiği için böyle oldu. Maalesef bundan kurtaramadık bir türlü. En büyük düşmanı sigara, son dönemde biraz da çoğaltmıştı. İnşallah bu son olur ve bırakır” demişti.

TEDAVİSİ SÜRÜYOR

Tedavisi devam eden Kadir İnanır’ın sağlık durumuna ilişkin yakın çevresinden yeni bir açıklama geldi. İnanır’a yakın kaynaklar, durumu stabil olan usta oyuncunun şimdiye kadar tedaviye olumlu yanıt vermediğini belirtti.

Muhabir: Ömercan Altay