36. NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi'ne ev sahipliği yapmaya hazırlanan başkent Ankara'da tarihin en yoğun güvenlik önlemleri alınmaya devam ediyor.
Güvenlik önlemleri kapsamında birçok cadde, yol ve parklar kullanıma kapatılırken Ankara İl Sağlık Müdürlüğünden yeni bir açıklama yapıldı.
TÜM SAĞLIK KURULUŞLARI HİZMETE DEVAM EDECEK
Yapılan açıklamada, NATO Zirvesi süresince Ankara'daki tüm sağlık kuruluşlarının hizmetlerini normal işleyiş kapsamında ve tam kapasiteyle sürdüreceği belirtildi.
Açıklamada şu ifadelere yer verildi:
Acil servisler, ameliyathaneler, yoğun bakım üniteleri, yataklı tedavi hizmetleri ve acil müdahale gerektiren tüm sağlık hizmetleri kesintisiz olarak sürdürülecektir. Ayrıca şehir içi ulaşımda yaşanabilecek yoğunluk ihtimali de dikkate alınarak MHRS planlamasında gerekli düzenlemeler yapılmış, vatandaşlarımızın sağlık hizmetlerine erişiminin kesintisiz şekilde devam etmesi amaçlanmıştır. NATO Zirvesi gibi uluslararası organizasyonlarda alınan tedbirler olağan ve uluslararası standartlara uygun uygulamalardır. Yapılan tüm planlamalar, ülkemizin güçlü organizasyon kapasitesini ortaya koyarken, vatandaşlarımızın sağlık hizmetlerinden en iyi şekilde yararlanmaya devam etmesini sağlamayı hedeflemektedir. Kamuoyunun, doğruluğu teyit edilmemiş dezenformasyon içeriklerine itibar etmemesi önemle rica olunur. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.





