İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Sağlık Bakanlığı'nı ziyaret ederek Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu ile bir araya geldi.

Bakan Çiftçi, NSosyal hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda, vatandaşların huzuru, güvenliği ve kamu hizmetlerine daha hızlı erişimi noktasında yürütülen ortak çalışmaları değerlendirdiklerini belirtti.

"VATANDAŞ ODAKLI HİZMET ANLAYIŞIYLA MİLLETİMİZE HİZMET ETMEYİ SÜRDÜRECEĞİZ"

Görüşmede, vatandaşların acil durumlarda devletin yardım eline daha hızlı ulaşmasını sağlayan "HAYAT 112 Acil" mobil uygulaması, afet ve acil durumlara müdahale kapasitesinin güçlendirilmesi, bağımlılıkla mücadele ve toplum sağlığını yakından ilgilendiren konularda kurumlar arasındaki işbirliğinin artırılması başta olmak üzere birçok konuda istişarelerde bulunduklarını aktaran Çiftçi, şunları kaydetti:

Muhterem Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde, güçlü kurumlar arasındaki eş güdümü daha da pekiştirerek, vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla aziz milletimize hizmet etmeyi sürdüreceğiz. Nazik ev sahipliği dolayısıyla Sayın Bakanımıza teşekkür ediyor, çalışmalarında muvaffakiyetler diliyorum. Allah, devletimize güç, milletimize sağlık ve esenlik, ülkemize huzur ve bereket nasip eylesin.

Kaynak: AA