Olay, Samsun'un İlkadım ilçesi Liman Mahallesi'nde meydana geldi. Tramvay durağı yakınında bir köpeğe aracın çarptığı ihbarı üzerine bölgeye İlkadım İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri sevk edildi.
İLK YAPTIKLARI ŞEY SU VERMEK OLDU
Olay yerine ulaşan polis ekipleri, yerde yaralı halde yatan köpeğin susuz kaldığını fark etti. Ekiplerden biri, pet şişeyle köpeğe su içirerek onu rahatlatmaya çalıştı.
TEDAVİ ALTINA ALINDI
İlk müdahalenin ardından yaralı köpek, İlkadım Belediyesi ekiplerine teslim edilerek veteriner kliniğine götürüldü. Tedavi altına alınan köpeğin sağlık durumunun takip edildiği öğrenildi.
O ANLAR KAMERADA
Polis ekiplerinin yaralı köpeğe su verdiği duygu dolu anlar, çevrede bulunan bir vatandaşın cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Görüntüler, kısa sürede sosyal medyada çok sayıda kullanıcı tarafından paylaşılırken, polislerin örnek davranışı takdir topladı.




