YAŞAM

Elazığ'da dev çekirge şaşkınlığı: Vatandaş ilk kez gördü!

Elazığ'da bir vatandaşın fark ettiği dev çekirge kısa süreli şaşkınlık yarattı. Yapılan araştırmada zararlı olmadığı, aksine tarıma zarar veren böcekleri yiyen faydalı bir tür olduğu öğrenilince çekirge doğal ortamına bırakıldı.

Elazığ’ın merkeze bağlı Kumla köyünde bir vatandaş, dev bir çekirge fark etti. İlk defa böyle bir çekirge gören vatandaş, internetten yaptığı araştırmada çekirgenin tarıma zararlı böcekleri yiyerek beslenen etçil bir tür olduğunu öğrendi.

Loading...

Çekirgenin zararlı olmadığını öğrenen vatandaş, çekirgeyi cep telefonu ile görüntüledikten sonra tekrar doğal ortamına bıraktı.