Gazeteci Cüneyt Özdemir, A Milli Futbol Takımı'nın ABD karşısındaki galibiyetinin ardından X hesabından "Zırdeliyiz biz" notuyla paylaştığı gol sevinci videosuyla sosyal medyada gündem oldu.

Bu videoya bir tepki de Yemeksepeti kurucusu iş insanı Nevzat Aydın'dan geldi. Aydın, X hesabından yaptığı paylaşımda, "Sevinilebilir, onda sıkıntı yok da olay külliyen tiyatro" ifadelerini kullandı.

Bu paylaşımın ardından gazeteci Cüneyt Özdemir, Aydın'a sert sözlerle yanıt verdi. Özdemir, paylaşımında şu ifadeleri kullandı:

"Kolay değil görgüsüzlük Nevzat Bey... Hak ettiğiniz seviye bu sizin. Milli Takımımızın galibiyetini sevinirken de hesabını sizin gibi sonradan görmelere sormayalım izninizle."

Özdemir ayrıca, "Hadsize had bildirmek öksüze kaftan giydirmek gibidir." notunu da ekledi.

KARŞILIKLI SERT İFADELER

Cüneyt Özdemir'in paylaşımına yanıt veren Nevzat Aydın ise, "Hah şöyle gerçek yüzünü göster Cüneyt. Herkes senin nasıl bir kompleksli hıyar ve yalaka olduğunu görsün." sözleriyle tartışmanın dozunu yükseltti.

İki isim arasındaki polemik daha sonra kişisel suçlamalara dönüştü.

"BENİM SAYEMDE YARIN HABERSİN" vs. "GAZETECİ MÜSVEDDESİSİN"

Tartışma ilerleyen saatlerde tarafların birbirlerinin yaşam tarzlarına ve karakterlerine yönelik ithamlarıyla kişisel bir savaşa dönüştü. Cüneyt Özdemir, Nevzat Aydın’ı "çöp" ve "loser (kaybeden) bir sonradan görme milyoner" olarak nitelendirerek şu paylaşımları yaptı: "Sürekli bir zenginlik teşhiri. İğrenç gözüküyor o teşhir ettiğin lüks yerler, hiç mi arkadaşın yok yahu… Benim sayemde yine yarın habersin. Zengin olunca bir şey olmuyorsun. Sen ne ara sisteme bayrak açtın?"

Nevzat Aydın ise Özdemir’i paraya tapmakla ve prim yapmaya çalışmakla suçlayarak şu yanıtı verdi:

"Zenginlik, milyoner, lüks. Parayla kafayı bozmuşsun Cüneyt. Tutuldun, ne yazacağını şaşırdın. Sürekli beni para kazanmış olmamdan vurmaya çalışıyorsun ama kendisi paraya tapan bir gazeteci müsveddesisin. Allah hiç kimseyi ilgi budalalığından, içinde bile yaşa(ya)madığı ülkesinin Milli Takımı için sahte sevinç videoları çekmek zorunda bırakmasın."

"OĞLUMA BİR ÖZÜR BORÇLUSUN"

Nevzat Aydın'ın "sahte sevinç videoları" ithamı üzerine adeta küplere binen Cüneyt Özdemir, oğlunu da sürece dahil ederek öfkesini gizlemedi. Özdemir, galibiyete içtenlikle sevindiklerini belirterek şu ifadeleri kullandı:

"Ulan gerizekalı ben kalbimden aşkla sevindim son gole. Oğlumla iki maç Vancouver, San Francisco yenilgiye üzüldük. Yenince de sevindik… Allah belanı vermesin ulan, bu mu suçumuz? Ben o videoyu kalbimle çektim ALÇAK adam… Kanıtlamazsan bu iddialarını şerefsizsin. Bana değil oğluma bir özür borçlusun."

Özdemir hızını alamayarak tartışmayı, "Yahu sen bir hiçsin. HİÇ. İstediğin kadar zenginliğini gözümüze sok. Sen bir HİÇSİN. ZAVALLISIN" sözleriyle noktaladı.

Muhabir: Özlem Gürpınarlı Güneş