GÜNDEM

Muğla'daki orman yangını kontrol altına alındı

Muğla'nın Seydikemer ilçesinde çıkan orman yangını ekipleri alarma geçirdi. Rüzgârın etkisiyle kısa sürede geniş alana yayılan alevleri kontrol altına alabilmek için havadan ve karadan yoğun müdahale başlatıldı. Alevlerle mücadele kısa süre sonra sonuç verdi.

Loading...

Yangın, Seydikemer ilçesine bağlı Gölbent Mahallesi'ndeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle çıktı.

İhbarın ardından bölgeye Orman Genel Müdürlüğü ekipleri sevk edilirken, rüzgârın etkisiyle büyüyen yangın çevrede endişeye neden oldu.

HAVADAN VE KARADAN YOĞUN MÜDAHALE

Yangının kontrol altına alınabilmesi için ekipler hem havadan hem de karadan seferber oldu.

Çalışmalara 3 helikopter ve 1 yangın söndürme uçağı havadan destek verirken, karada ise 10 arazöz, 5 su tankeri, iş makineleri ve çok sayıda orman personeli görev yaptı.

ÇABALAR SONUÇ VERDİ

Havadan 3 helikopter ve 1 uçakla, karadan ise 10 arazöz, 5 su tankeri ve iş makineleriyle müdahale edilen yangın kontrol altına alınarak soğutma çalışması başlatıldı.

Yangının çıkış nedeniyle ilgili inceleme başlatıldığı öğrenildi.